Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло а не пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Маркуча от коя страна го откачаш? Откъм дросел клапата го окачаш и тестваш, нали!? (т.е. закачен е към капака на клапаните и откачен откъм дросел клапата).

    Тази добавка на Лики Моли може да се кара около 1000км и трябва да се източи, заедно с маслото!!! Има писано за нея.

    Ако са маслени сегменти няма да се оправи работата просто така с тази добавка.

    Ако е неработеща картерна вентилация, налягането на маслените пари в картера се покачва значително и маслото преминава през маслениете сегменти в горивната камера, където изгаря много добре, и не оставя следи. Може евентуално да се хване ако някой кара зад теб и при резки натоварвания (например при загрял ДВГ доускорение с пълна газ от 3к до 6к) ще изпушва сивкаво облаче дим.

    С добавка "Engine Flush" без значение на коя марка, веднага ще се разбере какво е състоянието. Ще почисти отдушниците на картера или ще се разбере дали са сегменти.
    Last edited by Nikosaul; d.m.y г., 11:33.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
      Маркуча от коя страна го откачаш? Откъм дросел клапата го окачаш и тестваш, нали!? (т.е. закачен е към капака на клапаните и откачен откъм дросел клапата).

      Тази добавка на Лики Моли може да се кара около 1000км и трябва да се източи, заедно с маслото!!! Има писано за нея.

      Ако са маслени сегменти няма да се оправи работата просто така с тази добавка.

      Ако е неработеща картерна вентилация, налягането на маслените пари в картера се покачва значително и маслото преминава през маслениете сегменти в горивната камера, където изгаря много добре, и не оставя следи. Може евентуално да се хване ако някой кара зад теб и при резки натоварвания (например при загрял ДВГ доускорение с пълна газ от 3к до 6к) ще изпушва сивкаво облаче дим.

      С добавка "Engine Flush" без значение на коя марка, веднага ще се разбере какво е състоянието. Ще почисти отдушниците на картера или ще се разбере дали са сегменти.
      Както бях написал маркучът от капака отиващ по посока на купето влизащ в дросела. На самата добавка не пише такова нещо че трябва да се източи след 1000 км. пише, че при всяка смяна се налива нова добавка.

      Comment


      • #18
        Добавката се кара докато се смени маслото. Карам с тази добавка всичките си коли по 15 000 км.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Добавката се кара докато се смени маслото. Карам с тази добавка всичките си коли по 15 000 км.
          +1 и от мен
          Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

          Comment


          • #20
            При такъв разход на масло най-вероятно сегменти

            Comment


            • #21
              Здравейте, с интерес установявам, че много работа върши маркетинга, а никога не знаеш каква ефективност има една реклама, но явно ефект има.

              Колеги, можете ли да ми обясните пред какъв избор бяхте поставени, когато избрахте да сложите добавка Liqui Moly MoS2, към маслото? Знаете ли каква Евронорма е вашият ДВГ?

              Колега "Lordlines", за твойта 2.4JTD EU2, ти явно си информиран (другите коли не ти ги знам), но другите знаят ли какъв е "WOW" ефекта на таз добавка?

              И един казус: защо AR 1.8TS CF2 може да продължи да работи дори с неработеща голяма свещ, само чрез пресвързване на кабелите на свещите? А за AR 1.8TS CF3 това възможно ли е?

              Comment


              • #22
                Пак се отклонихте от темата...

                Comment


                • #23
                  Да видим отговорите и ще се разбере!
                  Last edited by Nikosaul; d.m.y г., 11:33.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                    Да видим отговорите и ще се разбере!
                    Добавката я сложих преди седмица, без нея си гореше пак мисля, че и с нея ще си гори но трябва да мина още километри за да потвърдя със сигурност.

                    Някой може ли да ми каже дали е нормално такова смучене от маркуча след дросела където е клапанчето?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                      Да видим отговорите и ще се разбере!
                      Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                      Здравейте, с интерес установявам, че много работа върши маркетинга, а никога не знаеш каква ефективност има една реклама, но явно ефект има.

                      Колеги, можете ли да ми обясните пред какъв избор бяхте поставени, когато избрахте да сложите добавка Liqui Moly MoS2, към маслото? Знаете ли каква Евронорма е вашият ДВГ?

                      Колега "Lordlines", за твойта 2.4JTD EU2, ти явно си информиран (другите коли не ти ги знам), но другите знаят ли какъв е "WOW" ефекта на таз добавка?

                      И един казус: защо AR 1.8TS CF2 може да продължи да работи дори с неработеща голяма свещ, само чрез пресвързване на кабелите на свещите? А за AR 1.8TS CF3 това възможно ли е?
                      Нямам никакви проблеми, ако имаш предвид
                      сярата.
                      Мотора ми е пушка.
                      Тази смазка намира широко приложение и другаде освен в ДВГ. При мен рекламата е без значение. Лични наблюдения.
                      Карам един цикъл с нея и един с нормално масло.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:39.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Реално сярата се ползва за почистване на двигатели след основен ремонт (поне така съм чувал) но мисля че добавката няма нищо общо с това.
                        И още веднъж да се върнем към темата!!!

                        Comment


                        • #27
                          По-горе описах как точно трябва да засмуква и издухва от този маркуч. Не е нормално само да засмуква.

                          Междудругото, за да стане напъло ясно, че говорим за едно и също нещо (маркуча който излиза от отдушника на сепаратора на маслените пари, който е на капака на клапаните и отива на дросел клапата), ако ти е удобно направи една снимка и я качи тук. Защото в предпоследния твой пост говориш за маркуча след дросела???
                          Last edited by Nikosaul; d.m.y г., 16:35.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                            По-горе описах как точно трябва да засмуква и издухва от този маркуч. Не е нормално само да засмуква.

                            Междудругото, за да стане напъло ясно, че говорим за едно и също нещо (маркуча който излиза от отдушника на сепаратора на маслените пари, който е на капака на клапаните и отива на дросел клапата), ако ти е удобно направи една снимка и я качи тук. Защото в предпоследния твой пост говориш за маркуча след дросела???
                            https://plus.google.com/u/0/photos/1...39833068759233

                            От маркуч 1 смуче, като си сложа пръста и се смачква маркуча от силата на засмукване, а от другия маркуч сякаш нищо. Като са извадени маркучите от двата извода на сепаратора, духа и смуче или нещо от сорта.
                            Надявам се да съм обяснил правилно, ако имате въпроси пишете.
                            Last edited by nikolay84; d.m.y г., 17:53.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщение
                              Реално сярата се ползва за почистване на двигатели след основен ремонт (поне така съм чувал) но мисля че добавката няма нищо общо с това.
                              И още веднъж да се върнем към темата!!!
                              Да уточня само, че сярата е вредна за двигателя.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                Сега със снимката става по-ясно.
                                Така както го виждам за пробите до сега ти си откачал маркучите откъм клапана на сепаратора на капака на клапаните (бързите връзки откъм дросел калапата са непокътнати )

                                От маркуча отбелязан с "1", когато го откачиш откъм клапана на сепаратора, а маркуч "2" е закачен и ДВГ е с номинални обороти е нормално да смуче много въздух. Това е целият въздух необходим за работата на празен ход.
                                Това е системата за рециркулация на газовете при CF3.

                                Можеш да направиш следната проба:
                                - ДВГ на празен ход;
                                - Маркуч "1" откачва се октъм клапана на сепаратора и оставен така че да не засмуче някакъв боклук;
                                - Маркуч "2" откачва се откъм клапана на сепаратора и оставен така че да не засмуче някакъв боклук (на празен ход оттам не трябва да смуче);
                                - затапваш с пръст отвора на клапана на сепаратора който е за маркуч "1", и сега следва да се получава засмукване и издухване от отвора за маркуч "2" така както съм описал по-рано .

                                Изводите: ако няма никакво засмукване, а само издухване, картерните газове са ти проблемни, направи "egine flush" и след това проверка отново;
                                ако имаш засмукване и издухване - маслените сегменти са проблемни.

                                Успех!
                                Last edited by Nikosaul; d.m.y г., 18:38.

                                Comment

                                Working...
                                X